Mikor kapom meg a megrendelt terméket?
Raktáron lévő termék esetén a várható szállítási idő 1-2 munkanap. Raktárhiányos, előrendelhető termékeknél a terméklapon a Készlet mellett láthatsz várható raktárra érkezési időt. Ha nem látsz pontos dátumot, a beérkezési idő általában 2-4 hét. Az Előrendelhető termékek megrendelését követően 3 munkanapon belül e-mailben tájékoztatunk a kiszállítás várható dátumáról.
A csomagok szállításáért felelős szolgáltató e-mail formájában küld értesítést a termék(ek) átvételéről, a csomag kiszállításának napjáról pedig SMS-ben és/vagy e-mailben tájékoztat.
Mit jelent az „Előrendelhető” státusz?
A termék jelenleg nem áll rendelkezésre a központi raktárunkban, de beszállítás alatt áll. Előrendelhető, tehát megrendelésed nyugodtan leadhatod a webáruházban, kézhezvételkor a rendelés leadásakor aktuális árat kell érte kifizetned. Ha több termék van a megrendelésben és ebből van benne előrendelhető termék is, úgy annak az érkezését megvárjuk, és egyben küldjük ki a csomagod, amint beérkezik a hiányzó termék. A honlapunkon található összes termék – raktárkészlettől függetlenül – megvásárolható. A raktárhiány státusz csupán tájékoztató jellegű információ számodra.
Mit jelent a „PRÓBÁLD KI BÁTRAN! GARANCIA”?
Ha a megvásárolt termék kipróbálás után nem nyerte el a tetszésed, vissza tudjuk Tőled vásárolni a kézhezvételtől számított 30 napon belül, amennyiben sértetlen állapotban, ajánlott küldeményként visszajuttatod a számlán szereplő címre (2030 Érd, Aradi utca 68). Felhívjuk a figyelmed, hogy utánvétes küldeményt nem áll módunkban átvenni, a visszaküldés költsége pedig ebben az esetben a törvényben meghatározottak szerint Téged terhel! A termék árát banki úton tudjuk visszatéríteni számodra a termék visszaküldésekor a csomagban vagy e-mail-ben mellékelt bankszámlaszámra.
A gyorsabb ügyintézés érdekében kérünk, hogy a következő formanyomtatványt mellékeld a csomagba:
https://cukicuccok.hu/letoltes/elallasi_nyilatkozat_minta.pdf
A visszafizetés a törvényi szabályozás szerinti 14 napon belül megtörténik.
FONTOS: A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján, a fogyasztó nem gyakorolhatja elállási jogát, olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza.
Hibás terméket kaptam, mi a teendő?
Amennyiben a termékkel kapcsolatban minőségi kifogásod van, természetesen ki tudjuk cserélni. Ehhez vissza kell juttatni a terméket a számlán szereplő címre (2030 Érd, Aradi utca 68). Felhívjuk a figyelmed, hogy utánvétes küldeményt nem áll módunkban átvenni!
A csomagba kérjük mellékelj egy levelet, amiben a kifogásod egyértelműen leírod – ehhez segítséget nyújthat a következő formanyomtatvány:
https://cukicuccok.hu/letoltes/elallasi_nyilatkozat_minta.pdf
A csere/javítás általában legkésőbb 15 napon belül megtörténik.
Hogyan juttathatom vissza a terméket?
A terméket ajánlott postai küldeményként, gondosan becsomagolva juttathatod vissza a címünkre (2030 Érd, Aradi utca 68.). Felhívjuk a figyelmed, hogy utánvétes, postán maradó, portós küldeményt nem áll módunkban átvenni, a visszaküldés költsége pedig ebben az esetben Téged terhel!
Több terméket rendeltem, egyszerre kapom meg?
Igen, ha egy rendelésben adod le őket. Így költséghatékonyabb is, mert csak egyszer kell szállítási díjat fizetned. Amennyiben valamelyik termék nincs a raktárunkban, annak beérkezése után szállítjuk a teljes megrendelést.
Mi a teendő, ha sérülten érkezik a csomag?
Átvétel előtt minden esetben győződj meg a csomag sértetlenségéről! Aláírásoddal igazolod, hogy a termékeket sértetlenül vetted át. Ezt követően Te vagy a felelős a cukiságért.
Mi történik, ha nem talál otthon a futár?
A rendelésedet az Express One futárszolgálat fogja kézbesíti, ami előtt értesítőt küldenek ki, hogy várható a következő nap a kiszállítás. A szállítás napján egy 2 órás időintervallumban is értesít a várható érkezésről.
Ebben az értesítőben benne lesz a futár elérhetősége és lehetőséget kapsz, hogy címet vagy másik kiszállítási napot válassz. Ha előre tudod, hogy a szállitás napján nem fogsz a szállítási címen tartózkodni, kérünk jelezd a futárnak előre.
Ha az első kézbesítési kísérlet sikertelen, akkor a következő munkanapon újra megpróbálja kézbesíteni a csomagot a futár. Ha a második kézbesítési kísérlet is sikertelen, abban az esetben visszaérkezik raktárunkba a csomag és a rendelést automatikusan töröljük.
Miért nem tudom leadni a rendelést?
Ellenőrizd le, hogy helyesen vannak-e kitöltve a számlázási/szállítási adatok, az email címnél nem-e maradt egy szóköz. Ellenőrizd, hogy választottál-e szállítási és fizetési módot is.